BTW vermelden op de homepage

(Danny de Rooij) #1

Goedenmiddag heren,

Voor een goede vriend van me ben ik bezig zijn website te veranderen. De website is gebouwd door een externe buitenlandse partij die momenteel niet meer reageert op vragen. In de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen doe ik een poging.

Op de homepage worden de producten exclusief BTW getoond. Op het moment dat je verder klikt zie je het product inclusief BTW. Dat laatste zou ook op de homepage zo moeten zijn. Weten jullie toevallig of en hoe ik dit kan aanpassen?

De frontpage is te vinden via: http://socialdeals.dealrunner.nl/
Een product is te vinden via: Massage

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

(Pierre) #2

Hoi Danny,

Waarschijnlijk heb je alle instellingen al doorgelopen, al zou je op de homepage dezelfde prijzen moeten zien als op de productpagina.

Wat zou kunnen is dat op de homepage een custom template (.phtml) wordt geladen waarin alleen de prijs excl. btw wordt opgehaald.

Weet je hoe de producten op de homepage worden geladen?

(Danny de Rooij) #3

Hi Pierre,

Hartelijk dank voor u reactie. Ik zit te kijken de Homepage bij Pagina’s. Hier staat een stuk XML, maar het lijkt dat deze is “uit-gecommend”.

In dit XML bestand wordt verwezen naar o.a. bundle/catalog/product/price.phtml. Echter kan ik deze nergens vinden, wellicht kunt u mij vertellen waar in de FTP ik deze kan vinden?

(Pierre) #5

Hoi Danny,

Je kunt eens kijken in de xml files van het thema. Deze vind je onder app/design/frontend/[VENDOR]/[THEME NAME]

Onder /layout/ vind je alle xml files voor dit thema. Magento 1.x gebruikt vaak een local.xml om hier overrides in te plaatsen.
Voor de homepage wordt vaak de “handle” <cms_index_index> gebruikt om hier met xml blokken te plaatsen.
Wellicht dat je hier kunt vinden of er een template file wordt geladen.

(Danny de Rooij) #6

Ik heb de file inderdaad gevonden, ik zie alleen geen gekke dingen over bijv. prince inclusief/exclusief BTW, kan je mij misschien aangeven waar ik op moet letten? :slight_smile:

(Pierre) #7

Zie je wel de cms_index_index layout handle staan?
Zo ja, wellicht kun je hier de inhoud van die handle hier vermelden?