Couponcode

(Danny de Rooij) #1

Goedemorgen,

Ik zit met mijn handen in het haar. Op onze webshop iHoesjes.nl zijn een drie-tal orders binnen gekomen met als betaalmethode “Nationaal Archief coupon”. Nu hebben wij deze coupon helemaal niet en kan ik ook de mogelijkheid helemaal niet terug vinden hoe zij deze hebben toegevoegd aan de order.

Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren en belangrijker nog hoe kunnen we dit terug vinden en eventueel de-activeren?

Alvast bedankt!

(Sander Mangel) #2

Beste Danny,

ik gok dat dit het label is van een bon ingevoerd via, bijvoorbeeld, de betaalmethode “E-bon” die jullie aan hebben staan. Ik zie dat jullie Multisafepay gebruiken. Heb je daar al contact mee opgenomen?

(Pim Broens) #3

Beste Danny,

Kan het nog zijn dat er een betaalmethode aanstaat op een dieper liggend niveau. Misschien dat je er daardoor overheen kijkt?

(Danny de Rooij) #4

Bedankt voor je reactie!

Multisafe Pay geeft aan dat zij zonder het betaalnummer niets kunnen. In de order staat ook alleen “Nationaal Archief coupon”, een coupon die overigens helemaal niet eens bestaat.

De optie “e-bon” en “webshop gift” heb ik er uitgehaald, deze deden namelijk toch niets anders dan doorverwijzen naar andere betaalmethodes.

(Danny de Rooij) #5

Bedankt voor je reactie. Waar kan ik dit het best checken? Als zij het kunnen zien/invullen moet deze ergens zichtbaar zijn of denk ik er nu te gemakkelijk over?

(Pim Broens) #6

Nee, dat moet je inderdaad dan kunnen zien. In de Magento omgeving bij de admin settings betaalmethodes.
Overigens is Sanders opmerking ook zeker geen gekke, 3rd party opties bieden wellicht meerdere betaalmethoden aan dan je zelf weet van hebt, kijk daar ook even naar.

(Sander Mangel) #7

Het zal afhangen van welke methodes je geinstalleerd hebt maar ik gok dat dit alleen Multisafepay is, dan is hett toch echt via hun methode gegaan. Met een order nummer zouden zij meer moeten kunnen

(Danny de Rooij) #8

Maar het gekke is dat ik de optie ook gewoon helemaal niet terug zie komen op de afreken pagina. Het is mij daarom ook een raadsel hoe zij dat ingevuld hebben.