Kom je Engelse 🇬🇧 of foutieve systeemteksten tegen? Geef het door!

(Guido Jansen) #1

Dit forum is gebaseerd op Discourse wat in de basis een Engelstalig systeem is. We hebben ons best gedaan zoveel mogelijk te vertalen naar het Nederlands maar ongetwijfeld staat er hier en daar nog wat in het Engels. Kom je iets tegen, laat het dan hier weten!

PS1: het gaat hier dus om dit forum en niet om Magento.
PS2: soms kiezen we er wel voor om specifiek termen gewoon in het Engels te laten staan omdat ze beter passen of het een ook in onze community veel gebruikte term is (en ja ik gebruikte “community” en niet “gemeenschap” :slight_smile: ).

(Guido Jansen) vastgemaakt op #2

(Henk Valk) #3

Bij het openen van een afbeelding, komt er “loading…” te staan.

(Guido Jansen) #4

Heb je een link naar een voorbeeld? Als ik in de backend kijk is “Loading” overal vervangen door “Laden” dus ik heb even een specifieke link nodig…

(Henk Valk) #5

(Wesley Vestjens) #6

Telt het openingsbericht van discobot ook? Die staat nog volledig in het Engels. :slight_smile:

(Guido Jansen) #7

@Wesley_Vestjens zeker, ik ga er naar kijken!

(Guido Jansen) #8

@elfalcone thx!

(Guido Jansen) #9

Ik ben alle teksten nagelopen van de bot. De berichten die je al had blijven Engels, maar alle nieuwe zouden nu in NL moeten zijn. Kijk maar even in het bericht van de bot (die nu @magebot heet) en volg maar eens op wat ie vraagt. Is best grappig gedaan door Discourse :slight_smile: