One or more indexers are invalid. Make sure your Magento cron job is running

(Edwin) #1

Hi ik ben Edwin en nieuw in Magento, na een hoop gedoe met SQL heb ik eindelijk Magento online. Ik ben er al een paar dagen mee bezig. Maar niet het gewenst resultaat. Ik heb de afgelopen dagen een aantal dingen bijgeleerd. Echter zijn er nog zeer veel onduidelijkheden. Ik heb een beetje kennis van alles, maar ik kom zooo veel te kort hierover vandaar dat ik een aantal vragen heb.

Eerste is de foutmelding. ik wil via de web setup wizzard de Extension Manager gebruiken, echter komt daar al het één en ander om de hoek kijken.

Onderstaand komt steeds terug

One or more indexers are invalid. Make sure your Magento cron job is running.

Volgende meldingen krijg ik:
Step 1: Readiness Check

Error! You need to resolve these issues to continue.
Check Updater Application Availability
Updater application is available.

Check Cron Scripts
Cron script readiness check failed. Hide detail

Error from Setup Application Cron Script:
Cron job has not been configured yet
Other checks will fail as a result (PHP version, PHP settings, and PHP extensions)

Error from Updater Application Cron Script:
Cron job has not been configured yet

For additional assistance, see cron scripts help.

Check Component Dependency
We found conflicting component dependencies. Hide detail

Command “update” failed: Loading composer repositories with package information
Updating dependencies (including require-dev)
Your requirements could not be resolved to an installable set of packages.

Problem 1

• Installation request for magento/module-shared-catalog 100.0.3 -> satisfiable by magento/module-shared-catalog[100.0.3].
  • magento/module-shared-catalog 100.0.3 requires magento/module-advanced-checkout 100.2.* -> no matching package found.

Potential causes:

Read https://getcomposer.org/doc/articles/troubleshooting.md for further common problems.

For additional assistance, see component dependency help .