Stel je even voor!

(Jan Brooijmans) #22

Hi community,
Mijn naam is Jan Brooijmans, data analist en BI project manager. Al ruim 15 jaar bezig als onderzoeker, analist en sinds 2015 eigenaar van Focus Forward Analytics.

Mijn focus is het bouwen van business oplossingen die verschillende databronnen en systemen bij elkaar brengen, om op 1 plek inzichten te presenteren en verdiepende analyses uit te kunnen voeren. Met de komst van Magento BI is er meer aandacht voor geintegreerde e-commerce analytics en dashboards, ik vind het leuk om mijn kennis en best practices hierover maar ook alternatieve oplossingen te delen! Bijv.: 3 easy steps to start with ecommerce BI - Focus Forward

Daarnaast ben ik een fan van CrossFit, hardlopen en snowboarden.

Ik kijk uit naar de gesprekken hier of anders een keer op een magento event!

(Guido Marchal) #23

Mijn naam is Guido Marchal ik ben Magento ontwikkelaar bij SEO-SNEL.nl. Ik ben al ruim 10 jaar bezig.

Het was halverwege 2016 nog een enorme uitdaging om Magento 2 te koppelen met Unishop. Vanuit onze klanten was er al snel vraag naar Magento 2 vanwege de snelheid en de mogelijkheden.

In mijn vrije tijd speel ik graag een potje tennis.

Ik kijk uit naar onze gesprekken hier.

(NLPIN) #24

Hi allen. Ik ben Marthin en enkele weken geleden begonnen met www.pinaccessoires.nl.
Deels overgestapt naar wordpress (subdomain) omdat dit voor blogs en forums toch wat makkelijker werkt. (plugins)

(Peter Groen) #25

Mijn Naam is Peter Groen,

Ik heb al sinds 2005 een webwinkel Toendertijd al gekeken naar Magento, maar toch gekozen voor OpenCart. Nu bezig een nieuwe shop te bouwen in Magento 2.2.2 en bijna klaar voor de lancering. Helaas loop je nogal tegen wat dingen aan waardoor het enorm vertraagd. Heb ook regelmatig de neiging gehad de handoek in de ring te gooien, maar we gaan stug door. Ik ben geen echte developer, maar kan code goed lezen en ben goed thuis in SQL.

(Jeroen gehlen) #26

Hoi allemaal,

Ben 2 jaar geleden gestart met Wuunder. Wij helpen webhops met het verzenden en ontvangen van documenten, pakketten en pallets. We hebben een paar hele mooie gratis plug-ins voor Magento 1&2. Check Wuunder voor webshops en outsource niet alleen het transport voor je webshop maar ook alle communicatie hierover met vervoerders en ontvangers. We helpen je graag! Groeten Jeroen

(Paul Meems) #27

Ik ben Paul Meems, woonachtig in Hoogezand. Mijn vrouw heeft al jaren een Magento webshop en ik probeer af en toe daar wat aan te sleutelen zodat het beter werkt voor haar.
Ben 10 jaar geleden gestopt met PHP en vindt de Magento architectuur super ingewikkeld.
Heb al een paar keer geprobeerd een andere webshop te maken, maar steeds blijkt weer dat Magento toch wel goed in elkaar zit.
Nu probeer ik de SOAP v2 API werkend te krijgen zodat ik via mijn eigen vertrouwen C# omgeving de dingen kan doen die ik nodig vind. Ook nu loop ik tegen de complexiteit van Magento aan.
Ik zal op dit forum en op Slack vooral een haler zijn en weinig brengen. Niet omdat ik niet wil delen, maar omdat ik vooral worstel met Magento.

(Remco van Grinsven) #28

Hallo collega’s,

Mijn naam is Remco van Grinsven. Ik ben momenteel werkzaam voor LanthopusX. Ik ben zo’n 14 jaar actief in (web)development en ben zo’n 7~8 jaar geleden voor het eerst in aanraking gekomen met Magento.

(Ton de Visser) #29

Hallo Magento community,
Ik ben Ton, ben al geruime tijd bekend met de Magento software en woon in de buurt van Den Bosch. Heb verschillende shops gebouwd en heb deze nog steeds in beheer. Qua development ben ik helaas niet zo bedreven, maar aangezien er genoeg voorradig is, kan ik via implementeren een heel eind komen. Op dit moment heb ik wat problemen met een onepagecheckout plugin, op zoek naar een oplossing ben ik op het forum terecht ben gekomen.

(Jesper van den Bogaard) #30

Hallo Dutchento community,

Ik ben Jesper van den Bogaard oprichter / eigenaar van Factor Blue. Sinds 2010 actief als Magento developer en inmiddels met 8 collega’s in Nederland en Servië actief in Magento ontwikkeling voor directe klanten en reclame- en marketingbureaus.

Graag maak ik kennis en deel ik mijn kennis met andere Magento ontwikkelaars en ondernemers. Je mag mij altijd benaderen.

(redouan) #31

Hi Allemaal, mijn naam is Redouan Hajjari. heb ruim 8 jaar ervaring op het gebied van magento. Ben een Fullstack Developer. ( frontend & backend developer )
Mocht je vragen hebben dan hoor ik die graag.

Met vriendelijke groet,
Redouan Hajjari

(Marvin 't Zand) #32

Hey iedereen!
Ik ben Marvin 't Zand, ex-developer. Druk met mijn skills weer up-to-date te krijgen en aan de slag te kunnen gaan aan Magento. Daarnaast run ik de Club bij de leading tech-hub van Amsterdam/Europa, TQ Amsterdam. Aangenaam iedereen!

Groeten,

Marvin

(Zanella Keetman) #33

Dag allemaal,

Mijn naam is Zanella Keetman - Freelance Event en Project Management. Ik zal vanaf nu ondersteuning bieden aan de Meet Magento Event op 18 april. Ik zal me bezig houden met alle praktisch, productionele en facilitaire zaken. Daarnaast help ik bij het begeleiden van sponsoren. Ik heb geen verstand van alle technische aspecten maar hoop met dit project wellicht iets te leren.

Ontmoet jullie mogelijk snel!